Oväntat besök

Natten till igår sov jag jättedåligt. Hade feber och vaknade flera gånger. Detta resulterade i att jag inte var i form för att gå till "jobbet". Behövde verkligen sova ut. I sömnen hör jag ett bekant ljud men bestämmer mig för att ignorera detta, vet inte riktigt vad det är för ljud egentligen, fortsätter sova. Så hör jag ljudet en gång till, den här gången lite starkare, det är dörrklockan. Hatar när hantverkare kommer tidigt på morgonen, det är ostädat och jag har inga kläder. Ofta går dom bara rätt in också. Men när jag tar mig upp, får på mig morgonrocken och öppnad dörren är det ingen hantverkare där.... Det är någon jag mycket hellre vill träffa :) Trots en jobbig natt blev det en helt underbar morgon, bara därför att jag fick träffa honom i typ 10 min.

Puss puss, och tack för att du finns!!!

Kommentarer
Postat av: zinaida

check!

2008-04-04 @ 20:54:14
Postat av: Jessi

Jodå, det blev allt vin drucket åt dej med...=) Imorron drar vi till Skövde en sväng på förmidda'n, lite omväxling från Torget...Krya på dej! Kram.

2008-04-04 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0