Den lilla stenen

För ett tag sen var vi hemma hos mina svärföräldrar och dumpade av lite saker som vi inte behövde...igen. På väg därifrån fick jag så hiskeligt ont i magen :(

på med rumpvärmen i bilen
försök slappna av
två alvedon innan läggdags

Detta tyckte jag var ett bra recept för att bli bra igen, tänkte att det var väl damen i rött som var på väg. Lyckades ändå inte riktigt bli av med smärtorna, när jag låg i sängen stack det till igen med besked... men till slut somnade jag. Nästa dag var allt borta, skönt tänkte jag. Man ska inte ropa hej... som det heter. Dagen därpå vaknade jag av dessa magsmärtor som absolut inte ville ge sig. Det var så allvarligt att jag var tvungen att uppsöka akuten. En spruta i rumpan och ett par stolpiller senare var preliminärdiagnosen satt. NJURSTEN!!!

Röntgen på torsdag, då får vi se vad de hittar.

Kommentarer
Postat av: Chris

Fy sjutton!!

Jag hoppas det går bra på rtg på torsdag! Håller tummarna!!

Vi hörs nån dag efter jul!!

God jul på dig om vi inte ses innan!

Kram C

2008-12-17 @ 20:58:16
URL: http://www.chris0101.blogspot.com
Postat av: Mallak

Har fortfarande inte fått något svar från röntgen...

2009-01-01 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0