99% lycka

Aldrig får man vara riktigt lycklig, det är alltid en liten procent som fattas. Ofta så går man ju omkring och har det helt OK, men nån gång då och då så känner man att man är extra lycklig och att allt funkar som det ska. Då kommer den här känslan smygande. Kan jag verkligen ha det så här bra? Snart kommer ett bakslag för att visa att; ha ha ha, där fick du. I dag kom bakslaget... Jag är underkänd på den senaste, och som jag trodde sista tentan. Det värsta är inte att jag är underkänd, det värsta är att om jag kommer ihåg gränsen för godkänt rätt så är jag bara 0,25 poäng från G, herregud, vem rättar så... Efter att ha pratat med andra som också skrivit tentan och haft problem känns det som om de som rättar tentorna gör detta med flit. De håller verkligen våra sista välförtjänta poäng gisslan. Så nu är det bara att ta nya tag, först kopiera tentan och kolla om jag kan överklaga, sen gå vidare med ett jubeltjut eller ytterligare hårt pluggande. Sen ska det väl funka!!!

Nog negativa tankar för idag, jag är frisk, slipper bo i en papplåda, har vänner som jag tycker om och tycker om mig och sist men inte minst... nån som kramar om mig ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, lycka till med omtentan, och han som kramar om dig.

2008-02-05 @ 13:51:11
Postat av: Ulle

Det e bara o överklaga gumman, det klarar du nog!!

2008-02-06 @ 18:02:42
Postat av: maria

har du pojke?

2008-02-06 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0