Avtalad ledighet under ett visst antal av årets dagar

Efter att ha jobbat hårt sedan den 2 juni så förtjänar jag lite semester. Är ändå härligt att jobba, när man kommer hem är man ledig på riktigt. Det finns inga måsten, inget man skulle kunna läsa eller plugga till, det är skönt.

Vad ska denna semester då innehålla... sovmorgon varje dag, bara göra som man vill, och i sann svensk anda spenderar jag min första semesterdag med huvudvärk och lite smått illamående, råkade visst göra dubbel dos av cosmopolitan igår, fick ingen hjälp av älsklingen heller som inte ville dricka tjejig rosa drink i martiniglas så det blev till att dricka upp allt själv, skål!!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Va han har blitt känslig på gamla da'r då, säg till han att dricka och se glad ut. Han får väl blunda och låtsas att det är nåt grabbigt...=)

2008-07-21 @ 21:53:14
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Fredrik Ö

Hej Maria,



kommer du ihåg mig, gamla grannen från Rostock...



Ramlade in på din blogg, du skriver bra. Läste också att du har blivit färdig med dina sjuksköterskestudier. Grattis!



Ha det gott



F

2008-07-23 @ 00:00:03
Postat av: Maria

Freppa!

Klart jag kommer ihåg.

Tack tack! Känns skönt att vara klar, hur går det för dig då???

2008-07-23 @ 18:34:47
URL: http://mallak.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Freppa... det var inte igår jag hörde eller läste det smeknamnet. Glad att det har fallit i glömska.



Förstår att det är skönt att vara klar. Jag blev klar 2005, har en Ek Mag från Uppsala.



Maila vettja..





2008-07-24 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0