Aj aj aj

Skar mig på min nya fina kniv när jag höll på med ett experiment, som förhoppningsvis bli gott och pojkvänsvänligt. Passade på att kolla mitt blodsocker när jag ändå blödde. 5,4, inte illa för att inte ha ätit på 7 timmar, men med tanke på hur jag mår, lite lätt illamående, skakig och yr och att jag seriöst överväger att äta glass till middag kanske jag ska tacka den senaste tidens stress för det godkända blodsockret... som för övrigt är lägre än det har varit de senaste gångerna jag kollat det på morgonen...

Skulle inte skrivit med ringfingret, nu blöder det igen :(

 

Kommentarer
Postat av: Jessi, igen...

Aj, aj...nya knivar är vassa. Jag vet, har skurit mej i alla fingrar jag har tror jag. Tala om hur äpplena blev, inte fel om det är både nyttigt och gott!

2008-03-17 @ 20:54:28
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Mahatma

HAHAHAHAHAA! Inte visste jag att du hade förmågan att få mig att skratta! Men nu gör jag det iaf. Whaddya know. "Passade på att kolla mitt blodsocker när jag ändå blödde." *haal* (Ja, du vet den me blåa skor som rofl?)

Bra du har en blogg dom dagar man absolut och definitivt måste plugga. Inl. imorrn. PUSS

2008-05-06 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0