Praktik

På tisdag är det dags för sista praktiken. Bensårscentrum KSS. Ska bli skönt att få komma ut i verkligheten igen, inte för att jag för den skull slipper skolan. Har ju den elaka tentan att ta tag i. Men jag har en plan, så nu känns det lite mindre stressigt.

Har pluggat hela dagen, blivit lite allt möjligt. Kollat upp lite sjukdomar och tillstånd som är vanliga på Bensårscentrum, som för övrigt är flera olika avdelningar som jag förstått det. Jag kommer vara mestadels på hud, men kanske lite på infektion. Bara det inte blir många läskiga brännskador, det är det enda hittills som jag tycker är riktigt otrevligt, annars välkomnar jag det mesta. Tycker infektion verkar spännande, alla olika typer av människor och sjukdomar.

Men först ska jag ha påsklov... i typ två dagar.

Oooh, snart börjar Let's dance, heja Mat-Tina!!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja, en liten infektion piggar ju alltid upp!!=) Vi åt allt en varm macka åt dej med, och drack ett glas rött. Nästa gång får du se till att va med. Kram!!

2008-03-21 @ 23:11:22
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: maggis

Glad påsk på dig!!

2008-03-22 @ 12:04:55
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Zino

Hejjar också på mat-tina!!

2008-03-23 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0