Semester

Det är först när man får en sekund över att fundera som man kommer på att: jag har inte haft riktigt ledigt sen innan jul, långt innan jul faktisk.
Men nu har jag semester :D

En kompis frågade igår vad vi skulle göra på semestern??? Mitt svar: INGENTING, åtminstone inte planerat, det är ju inte semester.... blev dock påkommen idag med att fuska i semestrandet... skulle bara kolla lite på en artikel som jag ska läsa snart, funkade inte rikgtigt som jag trott, visade sig att det egentlegen var en doktorsavhandling på 200 sidor. Där går tom. min gräns. Så nu sitter jag med fötterna på bordet, datorn i knät, lyssnar på musik och väntar på att solen ska visa sid på balkongen, i sommar ska mina ben bli bruna!!!!!

Happy camping ;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Rätt tänkt! Man ska inte ha för mycket planer när man är ledig.Om han går dej på nerverna nu när ni har så mycket tid ihop och vill ha annat sällskap en timme eller två är det bara att hör av sig!!:D (Fast det är inte troligt va?)Ha't gôtt!! Kram.

2008-05-12 @ 17:47:28
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0