Gissa vad jag gjort idag???

Kom hem från jobbet igår sent på kvällen... trött och sliten. Hade faktiskt förberett innan jobbet så vi skulle äta varma mackor med svampstuvning på innan det var läggdags.

När jag kommer innanför dörren står den andra halvan där och ser förväntansfull ut....
- Gissa vad jag gjort idag???
Tänker efter en stund, känner så småning om igen doften som spridit sig i lägenheten... drar till med en vild chansning.
-Bakat?
-JAAAA!!!! Titta titta titta...




Världens saftigaste sockerkaka, inte illa för att vara första gången... Avis???

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag har föreslagit för Bagarmästar'n att han ska baka kanelbullar tills på lördag... Har han börjat baka får han skylla sig själv, nu räknar vi med hembakat jämt. =))

2008-10-01 @ 15:58:51
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Mmm den såg inte alls pjåkig ut, inte illa för att vara första gången och sockerkaka är det inte alla som lyckas med =)

Kommer gärna på fika en dag ;)

Hoppas allt är bra med dig/er !!

Kram

2008-10-01 @ 17:36:21
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0