Operation de-pork

Man brukar ju börja sitt nya liv på måndagar egentligen. Men vem har sagt att det inte fungerar lika bra, eller till och med bättre att göra det på en onsdag...

Jag (läs vi) har levt alldeles för gott ett tag nu, och det börjar märkas. Nu är det dags att ta tag i det, och det finns mycket att ta tag i...   :(
Första uppdraget är att gå ut och promenera med Jessi, sen är det även dags att nyttja träningskortet jag köpte i juli. Sen sträcker sig planen vidare till att låta bli kakorna på jobbet, käka mer havregrynsgröt och inte dricka cola till maten. Detta borde jag klara, och det borde inte ställa till alldeles för mycket besvär för den andra halvan som jobbat hårt för att få den kropp han har.


Kommentarer
Postat av: Wheee!!!

TACK, jag är som vanligt glad om dina idéer inte drabbar mig alltför hårt :-)

2008-09-10 @ 15:54:19
Postat av: Jessi

Första uppdraget utfört!! Kan vi inte försöka komma ut i skogen ihop nån dag i veckan iallafall? Fast havregrynsgröten får du behålla för dej själv...=) Ses snart, kram.

2008-09-10 @ 17:03:31
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Dålig karaktär

Åt två kakor på jobbet idag, men jag är förkyld, så då är det OK.... eller hur???

2008-09-11 @ 21:58:25
URL: http://mallak.blogg.se/
Postat av: maggis

Havrefrynsgröt ska jag ät nu på morgonen! Måste komma tillbaka till min rutin att äta de varje morgon!!!



Ps. man får äta kakor om man är sjuk!=)



Kram

2008-09-12 @ 09:38:43
URL: http://magda8004.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0