2008

Den 26/12 firade jag och Magnus ett år tillsammans, det bästa året på länge.
Känns helt sjukt hur tiden har gått så snabbt. Inte bara året tillsammans utan också 2008 års utveckling eller vad man ska kalla det.

Under året har jag:

* Blivit sambo
* Flyttat från Skövde till Lidköping
* Lyckats avsluta min utbildning
* Fått ett arbete som jag trivdes väldigt bra med (4an)
* Fått ett annat jobb som jag också trivs väldigt bra på (1an)
* Köpt en bil, tillsammans...
* Skaffat "delat" icakort

Sammanfattningsvis kan man säga att mina vuxenpoäng har stigit med 100%

2008 var året jag blev vuxen

Kommentarer
Postat av: Wheee!!!

MIN bil... ;)

puss

2008-12-28 @ 10:08:29
Postat av: Mallak

Tillsammans

puss

2008-12-29 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0