Nya vänner :)

I fredags hände något jag inte trodde hände i Sverige. Jag fick ett mail, visst det händer ju hela tiden, men lyssna nu.
Träffade ju för ett tag sen en snubbe som bor ett par mil ifrån mig, inte långt men ändå så det märks. Händer ofta att han jobbar på helgerna och då sitter jag där och tittar på film, pluggar ibland osv, men alltid ensam. Eftersom det är 5 mil hemmifrån har jag inga vänner där :(

Det är där mailet kommer in.
Han har en tjejkompis som jag hört talas om mycket, vi har läst och kommenterat varandras bloggar och blivit facebook kompisar... så i fredags mailade hon mig och bjöd med mig ut tillsammans med sina vänner :) Kändes jättekul att bli tillfrågad, och så fort jag kom hem till hennes kompis och såg sugrören de drack sina drinkar ur kände jag mig hemma. Så fortsatte hela kvällen och i morgon är det dags igen. Det går att skaffa sig nya vänner trots att man är "vuxen"  och bor i "fel" stad...

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja, det där mailet var lite oväntat, det tyckte jag själv oxå...=) Förresten så fyller jag tydligen år på en söndag i år med!! Ses imorron!

2008-03-10 @ 16:19:35
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: maggis

De är alltid kul med nya människor!!! ses i morgon!!

2008-03-10 @ 20:55:53
URL: http://Maggis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0