Inga tillägg nödvändiga

Semesterbloggande


Kommentarer
Postat av: Chris

Hej! Hoppas du har det bra där uppe i Sverige! >Det verkar ju jättemysigt!!! Skönt med lite annat med!

Du, jag har "hört" att 4:an har gjort lite personaländringar i form av att ssk får agera mera som uskor nu? Är det på detta sätt eller är det bara elaka rykten? Det är ju tänkt att jag ska börja där i januari, men har inte fått detta till mig innan??

Det är jag ju inte så sugen på kan jag känna!

Hur upplevde du det? Eller ska det bli så?

Kram C

2008-11-10 @ 12:26:00
Postat av: Anonym

här var det då inte livat

2008-12-03 @ 10:58:46
Postat av: Anonym

bloggen som dog

2008-12-14 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0