P.S. I love you

Kan inte hjälpa det, jag har gråtit i 1 tim och 50 min... gråtit så mycket att jag har ont i huvudet och lock för öronen. Är taxiänka ikväll och ledig i morgon, varit duktig och varit ute och gått idag. Då förtjänar man att slappa framför TV:n med en film. Valet av film blev idag P.S. I Love You, funderat på den ett tag nu. Passade på när den manliga halvan av duon jobbade, nån gång kan jag väl lura han att titta på romantiska draman... Hade dock varit bra att ha honom i närheten ikväll för fy sjutton vilken sorglig film. Så känner du för att gråta ut och behöver lite hjälp på traven kommer tårarna inom 10 min och sen slutar dom inte på ett bra tag.






P.S. I love you...

Kommentarer
Postat av: Jessi

Du va taxi-änka, jag fick va taxi. Men det var skönt att komma ut och gå. Ha det så kul ikväll hos svärföräldrarna, kram, kram.

2008-09-27 @ 09:26:39
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Ja jösses vilken film, lipade en massa jag med.

Sååå härligt till en film tycker jag, bara släppa altl och gå in i filmen !!

Den var riktigt bra, får nog ta och se den snart igen !!

Hoppas allt är bra med dig !!

Kram

2008-09-30 @ 06:47:47
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0