Ha det så trevligt hos Kent

Måste egentligen lära mig att jag faktiskt kan skriva i samma blogg vad som hänt under en helg. Men jag tycker om att strukturera upp saker. Känns som det blir mer ordning då. Just nu kanske jag gör det för att försöka få nån ordning på en annars kaotisk tillvaro. Nog om detta de var ju besöket hos Kent jag skulle skriva om.

Det var min käre styvfar som så fint skrev så i ett SMS, vad hän syftade på var ju KENT!

Konserten var helt underbar, bara öppningen med solen som gick upp bakom scenen gjorde att man nöjd kunde gå hem sen... eller näe, vill ha mer ju!!!
Bra låtval med många låtar från nya skivan men jag saknade Berlin och såklart den gamla favoriten Utan dina andetag, men men, man får inte alltid som man vill.
Helt klart en bra kväll, och absolut värt pengarna. Det skulle jag aldrig trott för 5 år sedan då jag av ren princip vägrade lyssna på KENT bara för att alla andra tyckte dom var sååå bra.

Vem vet, en vacker dag kanske jag till och med tittar på sagan om ringen...

Kommentarer
Postat av: Mallak

Jag har sett dom, alla tre. Och jag tyckte om dom.

2009-01-01 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0