Mycket sen sist

Allt händer verkligen på en och samma gång. Men det känns faktiskt ganska bra att jag inte har tid att sitta och skriva här hela tiden. Då skulle jag ju inte ha något att skriva om. Så sen sist jag skrev har det hänt lite spännande grejer.

Tänkte börja med att meddela att jag faktiskt fick ett kort på alla hjärtans dag. Det kändes jättekul, speciellt eftersom jag inte förväntat mig det... att han sen har väldigt lite tid så kortet fortfarande är inplastat gör inget. Nån dag har han lovat att skriva det... Viktigast av allt är egentligen att kortet är rosa :)


Sen kom helgen, och det sen länge planerade kläm och känn partyt! Vet inte om jag vågar lägga ut några bilder, får fråga de som är med på bilderna först. Ett 10-tal tjejer, lagom fyllda med goda drycker och Sophie från Himmeliriket, kan en kväll bli mer intressant? Tjejerna var så pass köpsugna att det blev en bra värdinnegåva. Tack för en urkul kväll!

Sen bar det som vanligt av mot Bogrens, faktiskt en lyckad kväll även där. Lagom mycket människor och bra musik. Sen att det var ett par månader sen man var där sist kanske bidrar till att man inte klagar över det höga inträdet och bristen på alternativ.

En lyckad helg med total avslappning. Idag börjar en ny kurs och nya bekymmer!!!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0