Mamma Mia!

Igår var jag på bio med Jessi och en kompis till henne. Det var precis vad jag behövde efter en helt kaotisk dag på jobbet, kändes verkligen som jag hade lämnat min hjärna någonstans och inte visste var. Filmen vi såg var Mamma Mia! En arbetskamrat hade sett den lite tidigare och sagt att den var så löjligt kul att man bara blev så glad, och så var det vekligen. Aldrig har jag skrattat så mycket på bio eller fått gåshud av att höra Abbalåtar. Även fast man är svensk och lite lagom så måste vi ändå få vara stolta över svensk musik, vi är verkligen bäst!



När jag satt där kom jag att tänka på Grease som också är en underbar musikalfilm och min mammas kommentar till min syster och mig när vi var små och såg den för sjunde gången samma vecka: Den där gamla filmen, den såg jag på bio när den kom... Undra om jag kommer säga så till mina barn om hundra år när dom tittar på Mamma Mia och tycker den är såååå bra...

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja, glad blev man ju av filmen!! Tack för sällskapet och ha det så bra på semestern. Nu ska jag natta ungarna. Kram!

2008-07-20 @ 19:21:48
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0