Klassfest

I kväll var det så dags för klassfest. 10 år sedan vi gick ut 9:an. "Alla" samlades utanför husaren, konstigt att man känner igen folk man inte sett på 10 år. från vår klass var det dock bara sex stycken som hittat ut... faktiskt trevligare än jag trodde att det skulle vara, jag är inta så tokig ändå... hade varit roligare om fler kommit. Men roligast av allt var ändå att Zino var här. Efter vi ätit överdrivet dyr mat och druckit X antal drinkar var det dags för bogrensm mot bättre vwtande från min sida... men vad gör man inte för vänner som inte satt sin fot där på flera år. Vi dansade en sväng till turkgung på RnB golvet, Drack mycket vatten så jag kan köra bil i morgon...

Ps. snyggaste killen från 6:an kände igen mig teehee... I still got it ;)


Ps 2 ursäkta, alkohlpåverkad påverkar eventuella stavfel


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 01:43:26
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Jessi

Hehe...man får stava lite fel när man druckit sprit. Kul att det blev lyckat. Kör försiktigt när du kommer "hem" hit till Lisch! Kram.

2008-04-27 @ 09:22:15
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: maggis

hahahahaha! jag hade stavat likadant om iinte värre om jag hade försökt blogga igår!=)
Kör försiktigt!

2008-04-27 @ 10:11:27
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Maria

gud va skojjs ! Länkar min blogg så har du lite och fnissa åt i söndagsdunklet :)

2008-04-27 @ 13:16:00
URL: http://omlivetochingetalls.blogspot.com/
Postat av: Mahatma

Är du otrogen? En annan Maggis? *snicker*

Så då är det bara två år kvar för mig då med andra ord? Skit o tjenare. (Eller för att vara internationell; "Sweet shit in a bucket") Bäst o börja komma i form o börja bygga på karriären nudå. Illa. *sneglar ner mot sexpacket*

2008-05-06 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0