Sista chansen

Äntligen har jag skrivit den där tentan som gnagt i mitt inre under flera veckor och gett mig stresseksem... Det kändes dessutom helt fantastiskt att skriva den, pennan bara flöt. Kanske berodde det på att jag sålt min själ till djävulen, eller Jessi, skulle hon klara sin uppkörning skulle jag klara tentan, och eftersom hon klarade uppkörningen är det bara för mig att hålla min del av avtalet. Nu är det bara den långa väntan kvar på resultatet...

Så ikväll blir det fira... 10 år sen jag slutade 9:an = klassåterträff!!! Berättar mer sen ;)

 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Klart det gick bra, vi bestämde ju det!!=)Ha så kul ikväll, gör inget jag inte skulle göra. (Med andra ord kommer du undan med nästan vad som helst...)Kram!

2008-04-26 @ 11:15:24
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0