+3, men inte mer

Jag är väl medveten om att de senaste månaderna bjudit på extra mycket mys i soffan med massa gott. Även att det är vanligt att man kan gå upp ett kilo eller två när man träffar någon. Men 3kg, det är för mycket. Idag när jag var och tränade råkade jag se mig i spegeln från fel håll. Aj aj aj!! Dom där kilona vet exakt var de ska sätta sig för att göra största möjliga skada. Känns inte bra. Så nu ska jag försöka hålla mig från godis, cola och bea... får se hur bra det går. Åt havregrynsgröt till frukost idag, som jag alltid gjorde innan, så ett litet steg i rätt riktning har jag tagit.

Kommentarer
Postat av: Wheee!!!

Ingen risk att hälsoattacken går ut över mig hoppas jag?! Geggamojja eh... jag menar gröt sånt, är inte riktigt min grej. Jag tar en Virgin Screwdriver lite då och då, nånstans där drar jag gränsen för hur mycket hälsokäk jag tål.

2008-03-01 @ 04:26:47
URL: http://strip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0