Pulshöjning och annat tjafs

Vad händer när det ligger ett brev från polismyndigheten i brevlådan? Om inte pulsen var tillräckligt hög efter att ha sprungit 4 trappor upp så är den det nu. Även fast jag vet att jag inte gjort något så sliter jag upp brevet fort som attans för att se vad de vill.
Phu, det var ju jag som var offret, fast för ett år sedan. Nu är de snälla att meddela att åtalet läggs ner och att brottslingen tros finnas i USA. Visste jag väl redan!!! Jag glömde bort det där sekunden efter att pengarna var tillbaka på mitt konto. Jäkla internetbedrägare :P

Så nu kan jag fortsätta dagen som planerat. Typ diska som jag egentligen skulle gjort i torsdags... jag vet att disken legat i blöt en vecka. Men vad gör man när man aldrig är hemma.
Jag har haft viktigare saker för mig, typ pimpa en Audi i lila och rosa, nu är hon sååå fin. Ska fixa en bild, ska bara se ägarens reaktion först när han ser vad jag gjort med hans älskade bil.

Ha en toppen Alla hjärtans dag, själv blev jag i morse informerad om att jag får överleva utan kort mm, tiden räcker inte till. Hoppas iaf att han hinner in på nån mack eller liknande och fixar nåt.... Snälla!! *blink blink*

Pöss pöss!!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja snälla, lägg ut ett foto på Audin!! Den behöver faktiskt en liten upprustning så pimpa på!!=)

2008-02-14 @ 19:19:58
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0