Ett nytt försök

För ungefär ett halvår sedan försökte jag mig på att skapa en blogg... Eller, rättare sagt, jag skapade en blogg. På denna blogg lyckades jag publicera tre inlägg. Det ena värre än det andra, och eftersom ingen verkade vilja läsa om mina värdelösa dejter eller om hur tragiskt det var att O.C var slut för gott så slutade jag. Eller, det är väl inte heller riktigt sant. Jag är en fantastisk ord-bajsare men kommer oftast inte ihåg att skriva ner vad som händer.

För att komma till punkt nån gång på mitt just för tillfället oerhörda ord-bajsande så har jag efter dagens blogg-upplevelse bestämmt mig för att försöka igen.

Så här sitter jag, sent på kvällen med en drink i handen och en i magen. Väntar på att tiden ska gå. Jag hade egentligen storslagna planer för kvällen. Jag skulle plugga lite lagom, baka äppelpaj och diska det sista.... Vad annars gör en 25-årig tjej en lördagkväll... Jag kan stoltsera med att boken om kvalitativa intervjumetoder åtminstone ligger uppe, äpplena överlever en stund till och disken kan nån annan göra. Jag diskade faktiskt förra veckan ;) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0