Kändisar i stan

I fredags var det dags för RixFm Festival att besöka staden, med bland annat Alcazar och Velvet, de andra brydde jag mig inte om.



Kvällen började med att jag gjorde mig söt :) var riktigt kul att stå framför spegeln och pilla på, var längesen. Sen kom svärsystern och hennes kompis, vi satt i soffan och drack god drink för att sen bli skjutsade ända fram till torget. När vi kom fram hade det hela redan börjat men jag träffade en arbetskompis som informerade oss om att Alcazar var sist. Jippi!!!

Stod där i publiken med våra Cube som vi fyndigt öppnat mot en soptunna, skuttade och sjöng med bland alla fjårtisfyllor och barnfamiljer, undra i vilken av ovanstående kategori vi passade in???



Alcazar spelade tre låtar, sen var hela kalaset slut, vi gick till Stures och tog en drink, sen blev det promenad hemåt. En alldeles lagom utekväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0