Sommaren är här

Har faktiskt hunnit grilla en hel del, och det hör ju sommaren till. Annars blir det mycket jobb just nu, och när jag inte jobbar så tänker jag på jobb, eller drömmer om det. Men det gäller att hitta små stunder då och då, när man kan koppla av. Som i lördags kväll, supertrevlig grillkväll med trevliga tjejer. En hårt arbetande Maria drack tre drinkar som satte sig precis där det tog som mest... blev avrådd från att cykla hem, och det hade jag faktiskt inte tänkt heller... när det finns taxi :D Man får sno dom små stunder man får med Sveriges mysigaste taxidriver också, jobbigt att jobba ju...

Ps. mina ben är fortfarande inte bruna, undra varför...


Kommentarer
Postat av: Maggis

Vi får snart göra om en sådan kväll=) Då kanske du kan dricka 4 drinkar=) Sandra har tänkt om och sagt att de kanske är farligt att leka stunt kvinna och leka med barn när man drukit.. Man kan ju slå sig=) Så då måste du ju vara med och ta hand om oss.

2008-06-09 @ 19:20:35
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jätte kul med lite nya ansikten =)

Får vi göra om tycker jag...

Är ju inte fel att ha med sig en utbildad trevlig sjuksyster om man skulle få för sig dumheter som stuntkvinna och lektant =P

Ha det gott !!

Kram

2008-06-09 @ 22:40:08
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Jessi

Ja, ska Sandra hålla på så här hele sommar'n får du allt se till att va på plats!! =) Tror iofs du hade klarat att cykla, jag ramla inte en enda gång och då hade jag druckit mer och hade längre än dej!! Men jag fattar varför du tog taxi..=) Och det är nåt konstigt med ben och sol, jag som bara blir röd annars blir inte ens det på ben'a. Fast på fötter'a tar solen minsann, det man jag tala om! Hörs snart, kram!

2008-06-10 @ 07:02:32
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0