Första dagen

Kom till KSS idag kl 13. Blev ståendes utanför den gula hissen med en massa andra tjejer, två från min "klass" resten skulle ut på sin första sjukhuspraktik och var spända och frågade oss gamla rävar en massa.

Kvällen var väldigt lugn, så det gick bra. Delade lite mediciner och satte droppnål för att förbereda inför morgondagen. Hade inte satt nål på hur länge som helst, men det gick bra. Lite blodspill, men det räknade jag med, så jag hade förberett och lagt skygg. Phu, trist att få blod på sängkläderna. Har fått ett eget login för att kunna dokumentera det jag gör, det är kul. Annars hände inte så mycket speciellt, men det är bra att börja lite lugnt. Tror att jag och min handledare kommer komma bra överens också, känns skönt.

Nu blir det ett "kort" samtal med älsklingen och sen direkt i säng.

God natt!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0