Helt OK dag

Vaknade till vid 10 tiden i morse, messade J och undrade om hon kom hem ordentligt, inget svar... somnade igen och vaknade halv ett av att telefonen ringde. Mamma undrade om jag ville med på lägenhetsvisning nere i stan. Nya fina dyra lägenheter, alltid kul att titta på.... Men när jag väl kom dit, var det inte mycket att ha. Visst, jättefina på ytan, men börjar man fundera och titta lite närmare så kan man göra det bättre själv...
Fick mat hos mamma också, det var bra. Nu är jag i Lidköping igen... gick ju sisådär bra att ha semester härifrån en helg. Nu väntar melogifestivalen och i morgon blir det plugg!!!

By the way, det var inte 18 år på Bogrens, det var enligt vakten ICA... gammalt kött i ny förpackning, ASG! Så det blev Husaren och Vatra istället, se om du kan hitta oss...

Kommentarer
Postat av: maggis

hihi! jag hittade er!!

2008-03-16 @ 12:50:10
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Jessi

Jag hittade er jag med!!=)

2008-03-16 @ 12:58:58
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Zino

hittade er med...kul att följa din blogg, nu vet jag ju vad som händer i ditt liv lite mera...håller på med en licens som jag måste ha, och har prov 16 april...hade varit kul med en roadtrip ngnstans efter det???

2008-03-16 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0