Jag är en prinsessa

Igår fyllde jag år :)
Förut var det alltid kul att fylla år, men just i år kom födelsedan med medföljande ångest. Men så fel jag hade, födelsedagen kunde inte blivit bättre.

Här följer min födelsedag i stora drag och i punktform som jag älskar:
* Ledig
* Extrem sovmorgon
* Frukost i sängen, med perfekt kaffe! (de som känner mig vet att inte det är en lätt uppgft)
* Rosa glittrigt födelsedagskort
* Ett snett hjärta
* Massage (min nacke har nästan glömt bort att den spenderar 6 tim om dag vid datorn)
* Prinsessbakelse ;)
* Stekpanna
* Film
* Middag

En helt perfekt dag, och jag känner mig verkligen som en prinsessa!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Låter som om du hade en riktigt bra födelsedag. Stekpanna är en bra present, hoppas det är gjutjärn och ingen teflonskit...(säger kocken:D)

2008-03-05 @ 05:46:50
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Mahatma

Inge ligga heller?

(NEJ! Det var ett skämt! Inte ett önskemål.)

2008-03-05 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0