29 dagar kvar

Nu är det bara 29 dagar kvar. Sen är det examensdags! Då har ni bara det sista kvar då? Säger folk. Vad då bara!!! Att skriva en uppsats är inte så bara, speciellt inte vår uppsats, eller i Skövde. Allt ska vara så välditg komplicerat, verkar precis som att upplägget är viktigare än innehållet. Man kan skriva en hur bra uppsats som helst, men har man inte rätt marginalinställningar eller rubriknivåer blir man halshuggen.

Ska bli så skönt att få börja jobba, även fast jag vet att jag kommer vara sliten i början, men då slipper jag marginaljustera... :)

Kommer dröja länge innan jag ger mig i kast med Magisterexamen, man blir inte speciellt lockad av att fortsätta efter dessa veckor av:
* stresseksem
* extremt godisätande
* gråt
* minimalt tränande (för att säga obefintligt)
* värre planerande för att hinna träffa pojkvännen än en resa till månen
* 0% socialliv
* påsk? har det redan varit?

Men, det finns dummare människor än jag och min forskarkollega som klarat detta, skam den som ger sig....

Kommentarer
Postat av: Jessi

Påsk har redan varit, du var med, det finns det bildbevis på!!=) Pojkvännen tar vi oxå hand om när du inte hinner, ser till att han får lite mat i magen ibland. Ha det gôtt i helgen, så gôtt det går under rådande omständigheter. Kram!

2008-05-02 @ 19:20:42
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Postat av: Zino

Känner igen det där stressgrejen gråt, viktuppgång, småätande, inget socialt liv osv. nu står jag här och ska iväg ut och springa för att bli mig själv igen *sucK* sen så har jag lovat alla på jobbet att springa gbg varvet och jag ska börja träna nu :/,

2008-05-03 @ 18:05:29
Postat av: Mahatma

Du kommer klara dig galant! Du är ju min syster och den bästaste pruppan i hela världen!

Men de e ju griiiimt om formalia är det enda man får höra på opponeringen (eller vad ni examare har istället). Lätt o ändra.

(För vidare information se Mahatmas B-uppsats.)

*EVIL GRIN*

2008-05-06 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0