Ljuset i slutet av tunneln

Nu så kanske det äntligen är dags. Känns helt ok med vår lilla uppsats, vår bäbis. Har varit hos mormor (handledare) några dagar, fått lite omtanke och mammorna (författarna) har fått vila upp sig. Inte länge kvar tills bäbisen står på egna ben....

...på tal om ben, det är soligt ute och jag såg till min förskräckelse idag att mina ben inte är solvänliga. Håriga, bleka och inte alls sexiga... jag som ska på kinkyparty på fredag, tack gode gud (eller H&M) för strumpbyxor...

Kommentarer
Postat av: maggis

Hahaha! Ja tur att man kan gömma de hemska ibland!!! Ses snart hoppas jag!!! Ha de så roligt på fredag..... Jag ska på muppdisco i skövde.. Hmmm vi kanske har missuppfattat de hela och hamnar på samma!!! Hahahahahahaha

Kram

2008-05-08 @ 15:49:26
URL: http://magda8004.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0